
System Navireo został przygotowany na zmiany wynikające z RODO – Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych. W programie wprowadzone zostały nowe moduły i konfiguracje, umożliwiające sprawną obsługę obowiązków, nakładanych na firmy przez RODO. Wszystkie zmiany, z podziałem na poszczególne kategorie, zostały opisane w ulotce, z którą można zapoznać się poniżej. Znajdują się tam także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące Rozporządzenia.
Coraz więcej polskich firm rozwija się w oparciu o model współpracy franczyzowej. Rodzime sieci wkraczają także na zagraniczne rynki, pojawiają się nowe pomysły na ten rodzaj działalności. Choć perspektywy są optymistyczne, konkurencja jest coraz bardziej odczuwalna. Szansę na rynkowy sukces mają dobrze zorganizowane i zarządzane systemy franczyzowe, które posiłkują się oprogramowaniem dostosowanym do specyfiki ich działalności, takim jak Navireo ERP. Niedawno system wdrożył Lingerie Group – właściciel bieliźnianej marki Passion (www.passion.pl). Navireo wykorzystują także inni franczyzodawcy znanych na polskim rynku sieci, w tym: Artyzan – właściciel marki Kreatywne Maluchy, Galicja Tomaszek – właściciel marek Max Kuchnie i Max Elektro czy Ptak Moda.

Premar – regionalny dystrybutor produktów znanych motoryzacyjnych marek – integruje zarządzanie i automatyzuje procesy biznesowe przy wsparciu Navireo. System umożliwia m.in. prowadzenie aktywnej polityki cenowej w oparciu o bieżące informacje sprzedażowe, windykacyjne i magazynowe, wraz z efektywną logistyką dostaw.
Szeroki asortyment słupskiego Premaru stale się powiększał. Firma potrzebowała nowego, skalowalnego systemu ERP, który umożliwiłby pełną automatyzację zarządzania cenami i stanami magazynowymi, a także wsparłby procesy logistyczne. Potrzeby firmy w pełni zaspokoił Navireo, m.in. dzięki szerokiej funkcjonalności podstawowej oraz otwartości na wprowadzanie indywidualnych rozwiązań. Natomiast Sfera Navireo umożliwiła stworzenie dodatkowych modułów funkcjonalnych, które obsługują procesy specyficzne dla przedsiębiorstwa. Wpływ na wybór Navireo miała także dostępność obsługi wdrożeniowej i posprzedażnej oraz atrakcyjna cena. Zastosowanie nowego systemu, wraz modułami dodatkowymi „skrojonymi” pod potrzeby Premaru, pozwoliło zautomatyzować szereg procesów związanych z bieżącą działalnością.
Startuje promocja modułu Szybka sprzedaż. Od 5 do 30 kwietnia 2017 można go kupić w atrakcyjnej cenie.
Moduł Szybka sprzedaż w Navireo to: sprawna obsługa klientów detalicznych, wygodna praca sprzedawców w pojedynczych sklepach i sieciach, jedno- i wielostanowiskowych, a także w punktach gastronomicznych, współpraca z ekranami dotykowymi, drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych, wagami elektronicznymi, a także integracja z modułami handlowymi w systemie.
Cena promocyjna: 550 zł netto.
Dowiedz się więcej o Szybkiej sprzedaży w Navireo.
Poznaj możliwości modułu Szybka sprzedaż.

Pełny opis wdrożenia tutaj

Pełny opis wdrożenia tutaj

Wraz z rozwojem sieci handlowej BADURA przeprowadzane są kolejne wdrożenia. System jest rozbudowywany nie tylko o kolejne licencje, ale również o dedykowane rozwiązania, możliwe do realizacji dzięki otwartości Navireo na modyfikacje, m.in. interfejs użytkownika w językach obcych, np. czeskim, czy automatyczne rozliczanie rozrachunków i przeksięgowania dotyczące importu danych rozliczeniowych od pośredników takich jak DHL, PayU itd. Stworzono też dedykowany moduł rabatowania towarów, specjalne rozwiązanie umożliwiające identyfikowanie klienta oraz liczne raporty wspomagające pracę działów sprzedaży i księgowości.
Pełny opis wdrożenia tutaj

Pełny opis wdrożenia tutaj

Zamówienia można składać w sieci Partnerów na terenie całego kraju.
Więcej o Szybkiej sprzedaży.
Poznaj możliwości Navireo Szybka Sprzedaż – zobacz film:

Pełny opis wdrożenia tutaj