Ekspansja BADURY ze wsparciem Navireo Opublikowano 22/03/2016 BADURA – jeden z największych producentów obuwia w Polsce – rozwija sieć swoich salonów, wykorzystując Navireo. System został właśnie wdrożony w nowo otwartym salonie w Pradze. To pierwszy zagraniczny sklep doskonale znanej na rodzimym rynku marki i początek ekspansji sieci poza krajem. Czeska placówka dołącza do grona ponad 50 salonów firmowych już obsługiwanych przez Navireo. Wraz z rozwojem sieci handlowej BADURA przeprowadzane są kolejne wdrożenia. System jest rozbudowywany nie tylko o kolejne licencje, ale również o dedykowane rozwiązania, możliwe do realizacji dzięki otwartości Navireo na modyfikacje, m.in. interfejs użytkownika w językach obcych, np. czeskim, czy automatyczne rozliczanie rozrachunków i przeksięgowania dotyczące importu danych rozliczeniowych od pośredników takich jak DHL, PayU itd. Stworzono też dedykowany moduł rabatowania towarów, specjalne rozwiązanie umożliwiające identyfikowanie klienta oraz liczne raporty wspomagające pracę działów sprzedaży i księgowości. Pełny opis wdrożenia tutaj