System Navireo, który wdrożyło już blisko 300 krajowych przedsiębiorstw, z powodzeniem zdobywa klientów na rynkach europejskich. Korzysta z niego czeski koncern energetyczny CEZ, w którym Navireo integruje ważne obszary działalności – handlowe, finansowe oraz księgowe – oraz zaspokaja potrzeby organizacyjne związane z ekspansją na nowych rynkach. System wspiera także działalność brytyjskiej firmy EJ FOODS zajmującej się importem żywności i alkoholi oraz ich hurtową sprzedażą na Wyspach. Piekarnie w Anglii pracują na specjalnej wersji Navireo dla branży piekarsko-cukierniczej. Aplikacja wspomaga produkcję i dystrybucję pieczywa m.in. w Manchesterze i Londynie.
Eva Minge Design Sp. z o.o. – międzynarodowa marka reprezentująca dom mody projektantki światowego formatu Evy Minge i producenta luksusowej bielizny Esotiq&Henderson – wykorzystuje Navireo. Program wspiera zarządzanie siecią sprzedaży, planowanie i nadzór produkcji, a także księgowość. Navireo usprawnia proces sprzedaży produktów w salonach Eva Minge Design w Polsce i za granicą. Transakcje są realizowane z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Obsługa sklepu, oprócz tradycyjnych funkcjonalności, korzysta także z możliwości automatycznego wyświetlania zdjęcia sprzedawanego towaru, co jest szczególnie przydatne w branży mody i designu. Zastosowano także anglojęzyczny interfejs dla użytkowników nieznających języka polskiego oraz automatyczne nadawanie parametrów dokumentom w zależności od użytkownika, który je wystawia. Z rozwiązania korzystają m.in. pracownicy w Mediolanie, a niebawem zacznie z niego korzystać obsługa w innych krajach Unii Europejskiej.
Wilmat Sp. J. – wyłączny importer marek: LS2, Nazran, Leoshi, Awina, WM MOTOR oraz Vee Rubber, autoryzowany dealer i serwisant motocykli Suzuki, a także dystrybutor części eksploatacyjnych i konstrukcyjnych do motocykli, motorowerów i skuterów – korzysta z Navireo. Wdrożenie w spółce Wilmat usprawniło jej pracę na wielu płaszczyznach – od przyjmowania zamówień do momentu ich realizacji. Wymiana danych ze zintegrowanym z Navireo systemem do zarządzania ruchem produktów w magazynach pozwala szybko i sprawnie definiować oraz kontrolować procesy magazynowo-logistyczne a moduł analiz BI umożliwia zwiększony monitoringu operacji rejestrowanych w Navireo wspierając procesy decyzyjne w firmie.
składywęgla.pl – ogólnopolski dystrybutor hurtowy i detaliczny węgla kamiennego – korzysta z Navireo. System organizuje sprzedaż surowca w 150 działających oddziałach firmy na terenie całej Polski a niebawem zostanie wdrożony w kolejnych 150 placówkach. Dzięki Navireo firma składywęgla.pl zyskała kompleksowe narzędzie optymalizujące jej wydajność. System został drobiazgowo dostosowany do procesów zachodzących w firmie. Przejrzysty i konfigurowalny interfejs umożliwia łatwą obsługę programu oraz kontrolę dostępu poszczególnych pracowników do operacji i danych gromadzonych w systemie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firm z branży piekarniczej i cukierniczej, InsERT stworzył specjalną wersję Navireo. Zawiera ona szereg specyficznych funkcji organizujących pracę i zwiększających biznesową efektywność piekarni i cukierni, m.in.: zwroty pieczywa – we wszystkich możliwych opcjach z automatycznymi mechanizmami rozliczania i fakturowania, zamówienia i dostawy towarów – z szybkim generowaniem i powielaniem zamówień we wszelkich konfiguracjach, organizujące pracę kierowców i trasy dostaw, planowanie produkcji, a także zarządzanie relacjami z klientami, obsługa płatności i należności czy generowanie analiz. System został z powodzeniem przetestowany i wysoko oceniony przez firmy z branży piekarniczej i cukierniczej.
Navireo usprawnia procesy sprzedażowo-logistyczne oraz harmonogramowanie produkcji w firmie SPRINGS-POL, produkującej sprężyny do bram przemysłowych i garażowych. Zintegrowany z produkcją system umożliwił m.in. automatyczne etykietowanie oraz raportowanie procesów biznesowych.Ponadto Navireo zapewnił firmie maksymalne wykorzystanie dużych mocy wytwórczych, zwiększenie efektywności pracy oraz realizację większej liczby zamówień. Zautomatyzował wykonywanie zleceń, poprawił organizację procesu produkcyjnego, usprawnił kontrolę oraz organizację pracy poszczególnych działów.
Zawiłości zmian VAT w 2013 roku oraz niezbędnych aktualizacji w systemach dla firm wyjaśnia Marek Pyznarski z InsERT S.A.
LIMBA Sp. z o.o. – tworząca tereny zielone wokół dróg oraz autostrad, w tym A1 i A2, a także aranżująca zieleń miejską – korzysta z systemu ERP Navireo firmy InsERT. System umożliwia bieżące kontrolowanie wszystkich składowych realizowanych inwestycji. Wdrożenie systemu Navireo w firmie LIMBA umożliwiło jakościową poprawę zarządzania i wzrost wydajności przedsiębiorstwa. Stabilność danych oraz łatwość ewidencjonowania zdarzeń księgowych i biznesowych pozwalają błyskawicznie reagować na szybko zmieniające się warunki pracy, specyficzne dla branży budowlanej. Informacje zarządcze generowane w raportach Navireo ułatwiają bieżące śledzenie rentowności prowadzonych projektów.
Ogólnopolski dystrybutor przewodów, kabli, elementów sieci teleinformatycznych oraz osprzętu audio-wideo i komputerowego, firma SPEC KABLE dzięki Navireo usprawnia zarządzanie sprzedażą i magazynami oraz relacje z klientami. Navireo organizuje m.in. specyficzne dla elektryczno-elektronicznego asortymentu złożone procesy sprzedażowo-logistyczne. System umożliwił dalszy dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa i sprawną obsługę szybko rosnącej liczby klientów oraz realizowanych zamówień. Wprowadzono zintegrowane zarządzanie rabatami oraz możliwość pracy zdalnej, co przełożyło się na efektywność realizacji zamówień oraz zwiększenie poziomu satysfakcji klientów. Udostępniono także możliwość dokonywania zakupów bezpośrednio poprzez platformę sprzedażową B2B, wdrożoną komplementarnie do systemu.
Kujawianka Inter Sp. z o.o. – regionalna hurtownia alkoholu i napojów bezalkoholowych z centralą w Bydgoszczy – wykorzystuje Navireo. System zintegrował wszystkie aktywności biznesowe przedsiębiorstwa, zorganizował sprzedaż i zarządzanie magazynem, umożliwił analizy rentowności i łatwy dostęp do informacji online. Wdrożenie Navireo zapewniło przedsiębiorstwu dostęp do wszystkich operacji wykonywanych zarówno w siedzibie firmy, jak i w oddziale bez konieczności każdorazowego importowania aktualnych danych. Władze spółki uzyskały wgląd w aktualne stany magazynowe, informacje o bieżącej sprzedaży, zakupach czy danych finansowo-księgowych. Zarząd może również analizować rentowność sprzedaży poszczególnych towarów, grup towarowych, a także efektywność pracy przedstawicieli handlowych.