VCO, dystrybutor odzieżowej marki Volcano, od niedawna korzysta z Navireo. Dzięki wdrożeniu znacznie zwiększyła się efektywność w obszarze księgowości firmy. System usprawnił także jakość i tempo otrzymywania niezbędnych w procesie decyzyjnym informacji oraz przyczynił się do znacznej redukcji czasu i kosztów wykonywania czynności powtarzalnych. Zachęcamy do przeczytania pełnego opisu wdrożenia.
Warto dodać, że VCO jest kolejnym przedsiębiorstwem z branży modowej, które zdecydowało się wdrożyć Navireo. Z systemu korzystają m.in. takie firmy jak: Badura (producent obuwia), Kooke Design (projektant, producent i dystrybutor odzieży, właściciel marki FACE), Obsessive (producent bielizny) czy Moda Pierre (właściciel sieci sklepów odzieżowych).
Sukcesywnie poszerzamy sieć firm zajmujących się wdrożeniami Navireo. Obecnie mamy już 30 Partnerów na terenie całego kraju, a ich liczba stale rośnie. Do współpracy zawsze wybierane są firmy najbardziej zaawansowane technologicznie, merytorycznie i o dużym doświadczeniu. Każda z nich jest weryfikowana i przygotowywana do świadczenia profesjonalnych usług w zakresie sprzedaży, wdrożenia oraz opieki posprzedażnej. Nasi Partnerzy uczestniczą w szeregu szkoleń, aby pogłębiać swoją wiedzę z zakresu implementacji oraz wdrożeń systemów informatycznych.
Udostępniliśmy naszym Klientom i Partnerom najnowszą wersję (1.10) systemu Navireo.
Najbardziej oczekiwane przez użytkowników były mechanizmy obsługi faktur wewnętrznych, które zostały właśnie zaimplementowane. Znaczący rozwój funkcjonalny jest również związany z obsługą rozrachunków oraz środków trwałych. Równie istotna jest także możliwość wiązania dokumentów handlowych i magazynowych ze zleceniami. Partnerzy zapewne docenią nowy mechanizm tzw. „licencji serwisowej”, który w znaczny sposób ułatwi prace w trakcie wdrożenia oraz utrzymania systemu.
Ostatnie wdrożenia pokazują, że Navireo doskonale sprawdza się w firmach z branży spożywczej. Do grona użytkowników systemu dołączyły ostatnio firmy Delikates (wiodący producent wyrobów garmażeryjnych w Polsce) oraz Kier (znany również za granicą producent wyrobów mięsnych). Mimo że firmy te różnią się strukturą i organizacją pracy, a każda miała indywidualne potrzeby, system Navireo w obu przypadkach sprostał specyficznym wymaganiom. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi opisami wdrożeń.
W dniach 1-3 marca 2011 r. promowaliśmy Navireo na Targach Mody w Poznaniu. Impreza jest najważniejszym wydarzeniem biznesowym dla branży mody w Polsce. Spotykają się tam projektanci, producenci i importerzy odzieży, bielizny i tekstyliów. Była to więc idealna okazja, żeby zaprezentować nasz system, który z powodzeniem został już wdrożony w firmach z branży odzieżowej i obuwniczej. Navireo promowaliśmy na stoisku nowego pisma „Moda w Polsce”. Nasza reklama wraz z przykładami wdrożeń (Badura, Kooke Design) była prezentowana na LED-owym ekranie, rozdawane były katalogi Navireo, a całostronicowa reklama systemu była zamieszczona również w magazynie „Moda w Polsce”, rozdawanym na targach.
W ostatniej tegorocznej odsłonie Navireo, oznaczonej numerem 1.09, największy nacisk został położony na dostosowanie systemu do zmian związanych z nowelizacją ustawy o VAT.
Wprowadzone usprawnienia i zmiany objęły również mechanizm naliczania wielu wypłat w jednym miesiącu, zbiorczą dekretację amortyzacji oraz możliwość obsługi inwentaryzacji za pomocą mechanizmów Sfery.