-
Narzędzie uszyte na miarę
Navireo zaspokaja potrzeby firm różnej wielkości działających w różnych branżach. Wśród klientów są i średnie, i duże firmy, m.in. producenci odzieży, butów i zabawek, piekarnie i masarnie, dystrybutorzy środków chemicznych i higienicznych, a także teatr i firma energetyczna. Jak to możliwe? System można dopasować do specyficznych potrzeb każdego klienta.
-
Intuicyjna obsługa
Prosty i jasny sposób komunikowania się Navireo z użytkownikiem sprawia, że obsługuje się go intuicyjnie – mimo wielu złożonych funkcji. Wiedzę na temat obsługi można łatwo przyswoić, a sama praca z programem nie jest absorbująca.
-
Niezawodność i wydajność
System przetworzy nawet bardzo dużą liczbę dokumentów. Może z niego korzystać kilkudziesięciu, a nawet kilkuset użytkowników jednocześnie.
Jakie obszary wspiera Navireo?
-
SPRZEDAŻ
szybciej i efektywniej
Wspiera sprzedaż stacjonarną i internetową, detaliczną i hurtową, a także pracę w terenie przedstawicieli handlowych. Umożliwia też sprzedaż poprzez sklepy internetowe i serwisy aukcyjne, także zagraniczne. Zapewnia bezproblemowe przesyłanie informacji o towarach, cenach, statusach zamówień, promocjach. Z pomocą Navireo można prowadzić nawet rozbudowane kampanie marketingowe.
-
MAGAZYN
Kompleksowe zarządzanie
Kontrola stanu zapasów, lepsze planowanie zamówień, pilnowanie stanów minimalnych, skrócenie kosztów realizacji dostaw, mniejsze koszty dystrybucji, sprawdzanie terminów ważności towarów – to wciąż nie wszystkie korzyści w obszarze zarządzania magazynem, które przyniesie Navireo. A efektywne składowanie zapasów to klucz do trzymania dyscypliny w zakresie kosztów.
-
KSIĘGOWOŚĆ i FINANSE
zawsze pod kontrolą
Kursy walut, dane kontrahentów na podstawie NIP z bazy GUS, aktywność numeru VAT w systemie VIES, komunikaty z urzędów skarbowych – wszystkie te informacje są na bieżąco aktualizowane. Navireo ERP jest też przystosowany do tworzenia i wysyłania informacji w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego i umożliwia comiesięczne raportowanie ewidencji VAT.
-
ZARZĄDZANIE FIRMĄ
optymalizacja działań
Aktualizacja danych o zrealizowanych transakcjach, zamówieniach, reklamacjach, dostawach i stanach magazynowych odbywa się na bieżąco. Informacje raz wprowadzone do systemu są dostępne z wielu miejsc, bo cały program pracuje w oparciu o wspólną bazę danych. Oznacza to wygodniejszą i szybszą pracę. Navireo daje też możliwość generowania prostych i rozbudowanych zestawień i raportów, które pomagają szybko dostrzec obszary wymagające zmian i optymalizacji.
-
DZIAŁ IT
łatwa konfiguracja i zarządzanie
Zarządzanie, ustawianie parametrów, tworzenie profili – administrowanie możliwe jest z dowolnej lokalizacji, wystarczy dostęp do internetu
Elastyczne narzędzia z dużym potencjałem
Konfiguracja na życzenie
W zależności od specyfiki firmy można skorzystać z gotowych rozwiązań lub dostosować program do indywidualnych potrzeb. Możliwe jest łatwe zmodyfikowanie wyglądu i funkcji dla poszczególnych stanowisk lub pracowników – dzięki temu korzystają tylko z tych obszarów, które są im potrzebne i do których mają uprawnienia.
Miejsce na własne rozwiązania
Navireo można rozbudować i powiązać z już działającymi w firmie systemami informatycznymi i dowolnymi urządzeniami. Służy temu Sfera Navireo, dzięki której możliwe jest tworzenie specyficznych rozwiązań na potrzeby konkretnej firmy.
Intuicyjna aplikacja dla każdego
Prosty wygląd, dobrze nazwane działania, prosta obsługa – połączenie łatwości pracy z kompleksową gamą funkcji to kluczowa zaleta Navireo.
Kto stoi za Navireo?
Doświadczony producent
InsERT tworzy programy dla firm od 25 lat. Zaufało nam ponad 360 tys. przedsiębiorców, a w maju 2016 r. liczba sprzedanych licencji przekroczyła 600 tys. Aplikacje Insertu są zainstalowane na kilku milionach komputerów, a z programów sprzedażowych z logo firmy wystawia się około miliona faktur dziennie.
Sprawdzona sieć wdrożeniowa
Partnerzy Navireo działają w całej Polsce – dzięki temu są zawsze blisko. Przechodzą systematyczne szkolenia i weryfikację, by każde wdrożenie czy serwis były na najwyższym poziomie.